blää..

Jahop då mår man dåligt igen, har ont i magen igen, blä jag har alltid ont i magen tycker jag, men det börjar bli lite bättre nu men de brukar ju alltid vara värst fram mot kväll så vi får väl se. Känns som om alla tror att jag är borta bara för att vi har prov idag, men så är det inte :P Ska väl glo på dinsey hela dagen och plugga lite antar jag, men synd att jag missa dekorationen idag, men får väl göra det imorgon om jag mår bättre då. Vi skulle lära oss att dekorera naglar kul kul men det får vänta :P På lördag blir det fika med Tess och sedan blir det att dra till Malins 18 års fest, grattis mask! Hilde, vi får smida planer imorgon, mamma sa att vi kunde komma då istället:D
Godmorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0