Äntligen!

Nu är man äntligen b'ttre, är bara lite små förkyld men ingen feber inget ont i magen eller i halsen, skööönt!! Imorgon blir de 18 års fest , superkul! Hoppas bara att allt ordnar sig så att Hilde kan åka med, hoppas att vi ska övningsköra imorgon så att vi kan hämta henne:) Hade varit super bra, sen sover hon nog här med på kvällen, och malin das mask med :D:D KOmmer nog blir bra, och på söndag blir det plåtning:D Super kul ,ska gör några svartvita porträtt och sen blir det lite rock tema, hoppas på en lyckad heög i alla fall:D
Förlåt för att jag inte lagt upp så mycket men jag har varit helt slut, har legat på soffan hela dagarna och kollat på ALLA 12 landet för längesedan filmerna, haha vilken tönt jag är! Men de är bra och jag är liksom uppväxt med dem och det var ett tag sedan man såg dem så :P:P Åt fläskfilé och rotfruktsgratäng idag supergott, och gjorde faktiskt marinaden själv idag och det blev riktigt gott. Gjorde med lite chili och äpple smak, mums. Haha sitter och äter godis nu och lyssnar på mitt efterlängtade spotify, lyssnar just nu på the baseballs covers på en hel massa låtar. Håller även på med spelningslista osv. Hörs senare ! Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0