Idag!

Lekt en massa med Hilde idag, hehe ! Helt slut ^^ även färgat hennes minst lika fina och långa utväxt i håret, fast min var lite finare tycker jag haha! Snöigt som vanligt ute, skulle ju egentligen träffat en fotograf idag men hans barn hade blivit sjuk så vi ska bestämma en ny tid, måste verkligen bli klar med mitt projekt arbete.

Inte långt kvar till jul nu och känns som om det inte är så långt till studenten heller. Nästa termin kommer gå så himla fort, ska har "praktik" nästan hela tiden, kommer ju åka ned till cannes nu i början på januari och sen får vi se vidare vad det mer blir för något kul, tro i alla fall att det kommer gå superfort, kommer vara kul också och skönt för vi betar ju av alla tråkiga ämnen nu så sen är det bara det roliga kvar^^

Nu ska jag och min boy glo lite på film, idag blir det "the hole", tittar på film nästan varje dag! Eller ja, det är varje dag men jag älskar det. Godnatt alla söta!




Kommentarer
Postat av: Caroline

http://www.levandejulkort.se/julkort.php?id=649



Gå in och rösta!

2010-12-13 @ 10:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0