Christmas


Lilljulaftons doon, morfar fyller ju år då vi vi var där den 23 också  och såhär såg mitt hår ut då ^^


Här är en bild på katten, kajsa hade aldrig sett en hudfärgad katt innan så här är bilden kajsibajsi!


Julmat, mums! Mormors julmat är den bästa, speciellt den stekta sillen ^^


Mamma, morfar och mormor fixar i köket .


Kom på efter att vi ätit att jag skulle ta en bild på dukningen, men men här åt vi maten i alla fall^^


Söta maja i sin tomte klänning!


Rambo fick också en julklapp, köttbullar i en toarulle mums ^^


Dess snyggingar fick jag + 500 kr :) Sen fick jag ju håret inna med, en bra jul tycker jag ^^

Tack för allt dessa dagarna (släkten) allt har varit perfekt och maten var supergod ! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0