Onsdag.

Hej alla! Som tur va så var de inget fel på min näsa bara en hel massa snor i den,haha! Fast när skulle röntgas så hände lite kuliga saker:P För de första så måste man ju ta av all metall, så ja drog av mig alla örhängen o.s.v. sen när ja trodde att ja var klar för foto säger mamma: är de inte metall i klämmorna i ditt löshör?
Arrgg! Jo såklart va de ju de så ja fick ju ta av halva håret, sjuksköterskan blev alldeles faschinerad, hon hade aldrig sett något liknande:P Men sen när ja väl låg där o åkte in och ut genom röntgen ringen så tänkte inte ja på att ja hade en halstablett  i munnen, sen sa doktorn ja de va ingen fraktur på näsan men hon kunde ju ha spottat ut SNUSEN !!?? Haha han trodde seriöst att ja hade de, o mamma bara VA? haha hon had ju halstablett. Då förstod han, hehe en liten rolig historia i alla fall.
Hade makup idag i skolan, vi har övat på 20-tals sminkningar:P Helt kritvita i huvudet mörka ögon blått eller svart skulle de vara beroende på hårfärg o sen såklart mörkröda läppar. Såg ganska kul ut, som en liten porslinsdocka eller någon som hade pesten eller något:P ? Haha såg ganska kul ut om man jämförde med min hals eftersom man ändå har kvar lite brunt sen sommaren, haha! Aja kul var de i alla fall:P
Har kollat på idol för en stund sen, älskar att fäölja de o lyssna på alla små folk som tror att de kan sjunga, så synd om dem:P Ohh undrar när LOST börjar igen, de måste ju vara snart hoppas ja, ÄLSKAR LOST!! Mitt absoluta favoritprogram.
När nu ska ja väl sjung lite till youtube( försöka i alla fall9 o gosa lite med min plutt:) <3 Cha cha!


Bara måste lägga upp en bild på min nya söta lilla fisk:)<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0