Helgen :) + Dagar

I helgen var det fest hos the buddy MP, långt ute i ingenstans var vi, i onslunda, har varit stan så mycket nu att ja t.o.m. kände av gödseldoften som man annars e så van vid, ja får nog åka ut där lite oftare innan ja blir helt stadsbo:P Fast ja gillar ju stan så, eller ja stad o stad kan man ju inte precis kalla Sjöbo men mer hus än i näsby i alla fall, haha! Ja just ,festen va de ju:P De va jättekul o ja e så glad för Marias skull att hon o MP hittade varandra lite , de e såå söta tillsammans. Ja drack ingen dricka denna gången, men de behövs ju egentligen inte, man KAN ha kul utan sprit, hör ni de alla ni små patetiska fjortisar!!! Pappa kom o hämtade mig vid ett-tiden eftersom där inte går några bussar därifrån:P Haha Marcus som ja har gott samma klass som i lågstadiet skulle hälsa på min pappa för att se om pappa kände igen honom:

Marcus - Heeej, känner du igen mej?? (full)
Pappa - ehh , nää?
Marcus - Inte, varför?
Pappa - hahah
Jag - pappa de e ju Marcus:P
Pappa - ja nu kanske ja känner igen dej, men du hade väl glasögon innan?
Marcus - åhhh, säg de inte, de får ingen veta, alla tar upp de hela tiden, jaja hejdå :):)

Haha de va riktigt kul, o ännu roligare eftersom han var full:)

Vi har ju då varit på Frisör gymnasiet  nu i två dagar, guud va de måste ha de tufft, ja säger bara, Tilda, stackars er! Vi har de så slappt alltid typ inga läxor, men shit så mycket som vi lärt oss på dessa två dagarna är vad vi lär oss på en månad:P Haaha, men de e jättekul i alla fall, vi ska ju vara här resten av veckan ocskå.
Åhh, stackars Hilde ligger hemma förkyld, säkert p.g.a. mej, bara för att vi va ute i stan igår, o ja har ju precis varit förkyld så. Du får skriva av mina anteckningar sen darliing! :D Jaja nu ska ja mysa med min lilla gubbe , puss på er!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0