Fotoa fota foota!!

Är hemma idag, ska ut o fota hela dagen. Har redan varit ute i två timmar o fotat i de fina morgonljuset( vid typ 09:00) , sen kommer hilde o maria hit o så ska vi fota lite tilsammans. Igår var ja hos Ebba flum ett tag o såklart för att låna hennes underbart bra kamera. Inte fel heller att den e rosa xD Hittade en jättefin mobil i tidningen igår, o de e ju vad ja önskar mig i julklapp, o lite andra grejer såklart:P Ohh här kommer min önskelista:

1. Ny mobil
2. Makeup palett( en sån från ebay)
3. Tattuering
4. Akvarium;P


Mmm, fint fint! Haha nä man ska kanske gå o duscha så att man blir någerlunda fräsch:P Mitt sitter bara i en knopp på huvudet, står åt alla håll , o fett! Men så har väl alla ibland när man inte orkar:)
Ohh, idag e de mammas pojkar, måste se de, såååå bra, men mest roligt att se bimbosen skämma ut sig.










Kommentarer
Postat av: Ida

Sådan makeup palett vill jag med ha :) Ska nog klicka hem en sån faktiskt :)

2009-10-15 @ 15:57:41
URL: http://idaliciouss.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, det har jag också sett :) Haha !

2009-10-15 @ 17:29:13
URL: http://idaliciouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0