Trött vecka= inga uplägg haha!

Hej all igen, har varit lite dålig på att lägga up nu den senaste veckan, vet att några av er har väntat på bilderna från maskeraden o.s.v. blev inte så många bilder för kameran dog, men det finns några i alla fall som jag lägger upp i detta inälgget. Hade nationella i engelska i fredags, var lite nervös men det gick bra tror ja, de va inget svårt man skulle skriva om i alla fall. Har precis druckit vinterns första glögg, b l o s s a b l o s s a b l o s s a glögen heter BLOSSA!!! Gott var det, kände riktigt att snart e de jul, kan inte fatt att det är första advent på lördag, hihi ska bli så mysigt med jul. På tala om jul, ja o Paul kommer att spendera den och nyår uppe i östersund med hans familj, ska bli så himla mysigt, ska få träffa hans pappa för första gången, på tiden nu eftersom vi varit ihop mer än två år nu. Ska nog även åka skidor för första gången, Paul e typ asgrym o så kan han snowboard med, ohh ja vill me!! Han får väl lära mig :P Haha längtar också till Pauls föräldrars jacuzzi på terassen, haha ska man ut o rulla sig i snön eller nått o sen hoppa i, och sen in i bastun såklart, så mysigt sen de gjorde om i källaren:) Nu är det ju stjärnbelysning i taket o allt, kan inte bli mer mysigt, skulle ju såklart önska att min familj följde med också men de e ju rätt dyrt så, men en annan jul kanske :D Love love love!!!! Har äntligen fått mitt akvarium nu, så imorgon blir det bort till djuraffären o köpa nya växter och lite fler fiskar. Eftersom Paul och ja har bestämmt att ge varandra pengar att ha roligt för så ska vi ge varandra dem nu eftersom de kändes lägligt och jag önskade ju mig ny fisk i julklapp så, haha o han ska få pengar av mig så han kan köpa det där data spelet han ville ha , hahah datanöööörd :) Men de går inte att göra annat än att älska honom, den mest underbara personen som finns, älskar dej<3 Nä nu ska ja gå men ska försöka lägga upp lite mer denna veckan i alla fall, kändes riktigt skönt att få skriva av sig lite.










Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du fått bilderna från festen?...

2009-11-23 @ 22:29:03
URL: http://malinpetterzzon.blogg.se/
Postat av: ebba

fisken säger blubb & jag ogillar dig som åker ifrån mig på nyår ... :o CP-baaarn ! <3

2009-11-26 @ 20:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0