Kul dag.

Hej!
Vernisagen var ganska kul trots att de inte kom så många, min mormor och morfar hälsade på en stund och ja gav mormor en liten make-up. Resten av dagen spenderade ja och några andra i bildsalen för lite lek:P Sen bar de av till salongen, för Amanda, Lina och Nathalie skulle ha sina ansiktsbehandlingar idag. Alla var så trötta att de nästan somnade:P
Imårrn blir de lek hela dagen i skolan och sen ska ja på möte hos min fotbollsförening, måste göra klart alla produktkatalogerna till dem. Tack så jätte mycket för hjälpen mamma, uppskattar de verkligen. Utan dej hade ja aldrig hunnit bli klar med alla papperna tills imårrn.
Åt mat för en stund sen, ja lagade en av mina favoriträtter, ostschnitzel och pommes. Snart blir de mys med pojken och hela TVÅ avsnitt av Lost (mitt favorit program).Trodde de va säsongsavslutning förra veckan, men tydligen inte. Mamma missa inte de!
Nu ska ja hoppa i mjukiskläder göra en smoothie och slänga mig framför TV.n.
Tjaabaa!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Varsågod gumman, glad att jag kunde hjälpa till även om jag egentligen inte hade tid. Hoppas allt går bra i morgon.



Jag spelar in avsnitten så om du missar nått kan du se det här hemma senare.



Puss, Love you!

2009-06-09 @ 23:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0