SNÖÖ!

Massor med snö ute nu, vi skulle ju haft skolavsluting idag men vi fick bara frukost och sen blev vi hemskickade:P Eller jag kanske inte ska säga vi, för de va typ bara jag där, ilinka hämtade lite grejer pch patricia från HF var där också, sen var det bara ettor eller treor, hahah jag är mobbad, men jag var ju tvungen att lämna in mitt examensarbete så jag har varit duktig idag. Jag som gick genom snöstormen från stationen till skolan helt ensam, jag borde få en guldstjärna! heh! Tess kommer hit vid fyra tiden, det bros på om bussen är sen eller inte men vi får hoppas på det bästa i alla fall. Vi ska ha massa julmys och sleepover, och vem det det kanske blir en tur till skidbacken för lite pulkaåkning:D Hörs senare puss på er, och snart god jul haaha:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0