Nu har jag den:D:D

Nu har jag äntligen fått min mobil och nu har jag halebop dessutom. Bilden jag visa var såklart paketet till mobilen men allt var inte riktigt klart men idag har jag i alla fall fåt min sony ericsson satio, jag älskar den redan även om jag är lite ovan med touch och inte riktigt hittar alla funktionerna:P Men det får gå ändå, haha, var även och hämtade ut min legitimation idag, såg ju inte så vackert ut men det får väl duga ett tag i alla fall. Fick även en klänning ifrån H&M av mamma, jätte fin men glömde ta en bild på den och nu ligger den i resväskan så jag får väl ta en bild när jag har den på mig istället:D:D Fick jättefina armband av Ebba i julklapp, och vilken tur att jag fick de på mig, jag brukar alltid ha problem med fasta armband eftersom jag har så stora händer, för handleden är ju smal men precis vi knogarna är mina händer lite stärre så sånna armband brukar vanligtvis inte passa men de gjorde det:D:DHär kommer i alla fall lite bilder på det jag pratade om. Puss!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0