Julfirande innan vi åker:D

Det har varit hur mysigt som helst idag, träffat släkten och familj för lite julfirande innan färden upp till norrlands skogar, haha:P Mamma hade lagat supergod mat, kyckling med någon fylling i, inlindat i parmaskinka. Det var även rotfruktsgratäng och sallad till, såå gott! Ska be henne om receptet så att jag kan prova själv och lägga upp receptet här. Kanske lägger till en liten stänk av Elina, brukar ju alltid exprimentera:)
Vi hade även lite julklappsutdelning eftersom vi inte är hemma på julafton. Fick en hel del överraskningar, men en grej som jag inte riktigt kan säga vad det är än men lägger in en liten hintbild. Fick lite pengar, ganska skönt ändå att ha lite extra när vi åker upp och såklart en liten peng till min blivande tattoering:D


MAAAATT!


Tomte??


pappa är en julklapp?? haha nej pappa är en tok!! :P



Hintbilden :P






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag önskar mig också Ove i Jul klapp.......

2009-12-22 @ 22:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0