Idag!

Var i skolan idag, gjode väl inte direkt något viktigt där, har ritat lite till min modebok hemma  och då ätit faijtas såklart. Imorogn blir det Malmö med Malin mask och sedan blir det julmys hos Pelle och Maria, jag ska ju få mitt diplom för hudvårdsutbildningen, äntligen. Vi ska se konstert på flora imorgon med skolan så ja tror vi slutar lite tidigare för de e ju nite lönt att åka tillbaka till skolan:P Annars kan vi ju inte ta direkt bussen till entré, om det finns tid så ska ja fixa mina naglar, fick pengar av Paul för han tyckte väl att jag kunde få de:P Wiie hoppas hoppas att de har tid, tar med mig kameran så ja lovar att det kommer bli många bilder. Speciellt när det är jag och Malin MASK! :P Nu ska jag glo lite på TV får se vad som händer senare, puss på er i alla fall.

BTW paradise hotel är inställdt idag, uähh!



Kommentarer
Postat av: Laila Chrysong

Grattis till Diplomet... :)

2009-12-16 @ 08:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0