Hemmakväll med älskling.

Nu är det inte långt kvar tills vi åker, redan på onsdag, måste ju snart börja packa, och vad ska man ha med sig, jag menar jag har ju inte så mycket vinterkläder, men det blir väl mest koftor och sånt skulle jag tro. Men jacka burr, nu ska väl Paul ha sin sköna jacka också vad ska jag då ha? Har ju min skidjacka, men den är ju lila kanske ingen vardagsjacka precis:P Men men, ska i alla fall  blir sjukt kul. Har en tvättid på måndag så då blir det tvätta sista inna färden. Vi ska ju åka tåg upp, hehe lite miljövänlig får man väl vara, men sen blir det i alla fall flyg hem, men ändå rätt skönt.
Ikväll blir det bara hemmamys, skulle egentligen åkt till lund men jag orkade inte riktigt idag men blir kanske på tisdag eller något. På måndag blir det pulka åkning om snön är kvar men jag tror inte den hinner smälta bort på två dagar så det är nog ingen risk,hehe, och eftersom våra busskort gäller till den 22 så behöver de andra inte betala för att komm hit:D Hörs senare sötnosar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0